Çok Şanslısın !!!!!!!
Kuiz
Sen babosun Adamsın........
Sen Roman'sın.Kaslı Dövüşmesini Bilen Ama Biraz Agresif Birisin
Çok karizmatik birisiniz ve seyirciler tarafından çok seviliyorsunuz.
Onun kopyasısın işte