Annesin kesinlikle yada olacaksın olnasan bile enazındaniyibir anne gibisin.İyi bir insansın çok üzülmüşsün ağlamışsın ama dimdik ayaktasın işte sen busun!! zaten kişilik özelliklerinde onun gibi sen tambir meralsin HE BİDE ERKEKİSENDE HUYLARIN ONUN GİBİ :)
SEN TAM BİR SELİN ŞEKERCİ HAYRANISIN SELFİE ÇEKİNİYYORSUN ALIŞVERİŞE GİDİYORSUN VE MODA SENİN KONUN. UYUMAYI SEVİYORSUN SANA GÖRE FURKAN ANDIÇ YAKIŞIKLI...... <3