Ewet sen şizofrensin
Kuiz
Bu kitabı çok sevip dikkatle okuduğun belli. Okurkuşsun 😉
Sen tam bir old Uc sun be-be-yim
Tam olmasa da elbetki bilmediklerin vardır.Yinede bu testte okurkuşsun.Tebrikler :)
%100 Okurkuşsun ve büyük bir Büşü hayranısın.Sana 4n1k özeti diyebiliriz..
PİZZA AŞIĞISIN. 3P HAYATIN... MEMELERE AŞIKSIN.
Kitabı çok güzel okumuş. VE TAM BİR 4N1K takipçisin.
Bence başlıkla her şeyi anlattım ama yine de söylemek gerekirse;TAM BİR OKURKUŞSUN!Haydi halaya o zaman!
Aktif ve hayalet üye arasında kalmışsın ama olayları kaçırmışsın da değilsin