Sen koyu bi galatasaraylısın normalde tutman gereken takım bu çünkü galatasaray istikrarlı futbolda da iyi taraftarıylada iyidir ee kolay degil avrupayı dize getirmek xD
Sen çok sabit fikirlisin. Ve aklında ne geçerse yaparsın. Evdeyken kimse varlığını farketmez. Sorun çıkarmaktan hoşlanmazsın. En güçlü duyun duyma. Arkadaşların senden fikir almayı seviyor. Kimsenin altında kalmazsın.