Sen çevrendekilere göre en sıradışı insansın.Uzaktan ukala ve kendini beğenmiş gözüksende normalde endişeli ve ciddisindir.İnandığın şeyler için sonuna kadar gidersin.Yenme ve yenilme arzun senin yolunun üzerinde duran kişilere karşı tehlikeli bir adam yapar.
Tebrikler.Bu Testten Alınabilecek En İyi Sonucu Aldın.Sen De Benim Gibi Bir Harry Potter Manyağısın.Birgün Üç Süpürge'de Kaymak Birası İçmeye Ne Dersin?:D
Derste sürekli parmak kaldırıyorsun, not tutuyorsun ve derse katılıyorsun, tenefüslerde sakince oturuyorsun ve yemeğini yiyorsun. Hiçbir eğlenceye katılmıyyorsun ve sınıfın ineğisin. Ve büyük ihtimal kızsın :)