Tam bir zoktay fanısın.
Her zaman kardeşlerini koruyan fedakar bi abla
Yani Kötü Geçecek Üzgünüm İnşallah Yanılırız
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.