כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
Kuiz
Tinjauan pendapat
אתה חכם הקשבתה בלימודיםם ואוו עברתה את כיתה ה' מזלל טובבב!!!
יש לך די הרבה מזל