אתם ההגדרה של בן אדם טוב.. אתם אכפתים דאגנים ועושים הכל בישביל האושר של הבן האדם בלי רצון לתמורה מצידם.. אין אין אתם מה שניקרא אנשים עם כבוד.
Kuiz
תוכל לפרט בהודעת פירסום למה אתה מתכוון באחר ..
Tinjauan pendapat
יפה! אין ספק שאתם מכירים את מיטל הרבה זמן...ועם קצת זמן יכול להיות חצי שנה.. או שנה..זה מעולהה..ויש תעלה שניחשו שזה גם טוב.. ויש את אלה שסתם חירבשו אז פוקס זה פוקס..