אתה מדבר המון , משפט המפתח שלך הוא : מה עשיתי והמורות חד משמעית לא מתות עלייך אתה עושה בלאגן כל השיעור וכל הזמן צוחק
Kuiz
את/ה משתעמ/ת בשיעורים
אתה נחמד חחח XD