Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Kedileri daha çok seviyorsun🤍
Sen onlar için mükemmel bir arkadaşsın!! Seni o kadar seviyorlar ki senin için ölebilirler!!
Arkadaşınla uzun bir süredir beraber olmana ramen o seni hiç sevmiyor.sen ne zaman onunla konuşsan o seni sevmediğini sölüyor ve seni dinlemiyor.