את/ה כוסית/ן אששש
Kuiz
וזה רק בגלל שהשאלון לא היה באנגלית
תתחיל/י להשקיע יותר בלימודים אם את/ה רוצה שיצא לך משהו בחיים המוח שלך בגודל אפונה