Güzelllll.kendini kurtaracak kadar cesursun.yani orta şakarli kahve gibisin....
Viktorina
Beni gerçekten tanıyorsun. Tebrikler...
Bravoooo!... beni gerçekten çok iyi tanıyorsun buna sevindim :)