לא מסתירים מכם כלום , סתם לבן אדם משעמם
מזל טוב!! עברת את החידון בהצלחה!! יאללה תצא,מה יש עוד לכתוב כאן?
אתה די שמנמן אתה מראה לעולם שאתה לא פראייר של אף אחד.
אהבת חייך תיהיה חננה כי היא קונה בסופר
אתה אוהב להיות איפה שהכל קורה, ואתה אוהב את החיים של הער הגדולה . שם הכי מתאים לך לגור גם אם תצטרך להצטופף בדירת חדר.
אם מישהו ענה שהוא מסתרק, מצחצח שיניים, כמעט כל הכיתה משתגעת עליו.
יש לך טעם מדהים! אתה יודע כל שילוב טוב באוכל! בין עם המילקי או דברים אחרים אתה פשוט וואו! בהצלחה עם לפתוח מסעדה
את חברותית , וזה מצוין ! קל לך להתחבר לאנשים אחרים וכולם אוהבים אותך. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . בטוח שאם משהו ירצה עזרה ממך אז את תמיד תעזרי לו והוא יעריך אותך :) את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
תמיד תקבל בין 80-90 וחלק מהשאלות יהיה לך קל וחלק קשה מאוד
היא תהיה במסעדה בערב, עם מי שאת די מחבבת , היא לא תהיה יבשה מידי ויחסית קצרה.
יש לכם דעות מחולקות אבל אתם אתם תמיד זה בשביל זה
אתה בחור שבנות נדלקות עליו ואתה נראה פשוט מעולה
היא לא מקנאה בך היא כך הזמן שמחה בשבילך שיש לך משהו חדש היא שמחה בשבילך שאתה יוצאת איתה ויש לכן הרבה דברים משוטפים ופשוווווט חברווות מושלמות, אבל היזהרי יש בכל דבר טוב גם משהו רע ולהך =]
וואו, אתם לא מפונקים בכלל! מהבוקר ועד הערב אתם חושבים איך אתם יכולים לעזור להורים ולהקל עליהם. ואנחנו בטוחים שהם מעריכים את זה מאוד. אתם עצמאיים ובוגרים וזה נהדר, אבל אל תשכחו לחשוב על עצמכם מדי פעם, מותר לנו להיות מפונקים לפעמים.
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3
את לא הכי הכי אבל את נורמלית
נאמנים/ אהובים אל כולם😍😍חייכנים וטובים בהכלללל!
את תמימה יפה עדינה אך קצת נאיבית. את לא מאבדת אף פעם את התקווה שיום אחד הנסיך שלך יבוא. את תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה. יש לך לב גדול ואישיות יפה שיכולה להקסים כל אחד, אפילו את רגזני.....
כנראה שאתם לא באמת מאוהבים באדם שחשבתם שכן אבל היי, אין סיבה להתייאש, יש מלא אנשים להכיר ועוד הרבה מאוד זמן, צאו לעולם ותמצאו את אהבתכם
אתה החרדל בכריך אתה הקטשופ בנקניקיה כולם חברים שלכם אתה מפחדים לאבד את כולם ולכן מסתובבים עם כולם אחלה חברים נסו להזהר גם לא תמיד כל החברים מרוצים מ\הבחירות שלכם
חזר, בריא , ערמומי ומקובל. כולם רוצים להיות בחברתו וחנונים מפחדים ממנו ..
אאתם ממש חננות ! אאתם מרשיים לאחחרים לקלל אתכם , אככפת לכםם רק מהבצפרר ומספרריים .. תפפסייקו להתרכז רק בבצפר , ותתחיילו להנוות מהחחיים (( : * חיייייייים רקק פעעםם אחחת *
אתם אוהבים לשחק במחשב, אבל יודעים גם לעשות דברים אחרים! טוב מאוד!
אתה גאון אתה יכול להיות מדען ענק ואם אתה ילד אתה תקבל מלא מצוינים uvrcv 100
אתם יודעים להתלבש טוב יש לכם טעם בבגדים אנשים מיתיעצים איתכם מה ללבוש למסיבות ועוד דברים דומים
אתה שום דבר אתה לא מגניב ולא חנון אתה בסדר בממוצע
לא בטוח עם המורה שלך מכשפה אבל אל תיקח סיכון!!!
אתם חכמים מאוד, ומוכשרים מאוד. אתם אופנתיים ותמיד מבינים מה הכי הולך עכשיו, ומה לא. אתם חברים לחיים, ומי שהכיר אתכם, זכה! ותזכרו- נצנצים הופכים הכל לטוב יותר!
כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
מה לעשות כנראה שאתה אוהב להיות כמו כל העבריינים האלה והחננות שלא עושים שיעורי בית, מתחצפים למורה ולא מקשיבים למורה! חבל- טעון שיפור!
זה ציון די טוב אבל כדי לך להתכונן יותר עד הפעם הבאה.
אתה חזק ועצלן באותו מידה אבל הרבה רוצים שתהיה איתם.......
טוב בכול מה שקשור לעבודה בידיים ובאש אבל עצבניים מאוד
את חכמה, ויש לך ראש מיוחד. את מסוגלת להבין כל אחד. את רגישה יותר מהאחרים. אבל זה רק הופך אותך למישהו יותר מדהים.
חברותי זורם והרמוני, נקבי רגיש ורגשן, אינטואיטיבי, מכיל ופגיע, מזדהה חומל ורחמן. מוסרי וערכי, נחמד ואוהב, חשוב לו להשתייך, אוהב אסתטיקה, יופי וסדר, נהנה תמיד לשתף. מתחשב, מפשר, מתפשר, נוטה לבטל את עצמו, נפגע מהר ולוקח ללב, חי וכואב את עברו.
אתה צריך את הפלאפון רק ל - היי-ביי לא יותר מיזה ....
אתה שר בסדר.. לא מדהים וגם לא גרוע.. אם אתה רוצה לשיר טוב כדי לכם ללכת לחוג שירה ולנסות לשפר את זה!
את/ה יכול/ה להיעלם ולנצח בכל משחק תופסת בסיס ! אפשר גם לצותת לשיחות חשודות אבל כדאי שתזהר עם המידע
את יכולה להצית אש בקליק ובעיקרון זאת יכולת אסורה וכדאי שתיזהרי.
את\ה נראה\ת עדינ\ה אבל את\ה קצת מרדני\ת את\ה אהוב\ה על כולם ומאוד כשרוני\ת עברת הרבה בחיים אבל כמעט ולא רואים עלייך את\ה בסך הכל ילד\ה מאוד חמוד\ה
אתם מתאימים למים, הם לוחשים לכם ואתם יוצרים יחד נפפלאות.