퀴즈
Bazen iyi gbii bazen malsın
Kardeşim Sen Hangi Takımlı Olursan Ol İçindeki Beşiktaşlı...
Çok ağır takılıyosun.Çok şık ve sade giyinion.Bnce biraz hayatına renk katmalısın
Şirin bir ayı yerim ayşş sjsjsjj