אתם ממש לא צבועים ויותר טוב שכך , אבל אין אדם שהוא לא צבוע כלפי מישהו , תרחקו מדברים שיגרמו לכם להיות כאלו .
אתם רוב הזמן לבד. לפעמים זה לא כיף להיות לבד ולפעמים אתם רוצים להיות לבד.
את לא רואה ממטר אף אחד ושמה פס!! את פוגעת באנשים סביבך ומעליבה את כולם!! בקצב הזה גם חברייך הטובים יעזבו אותך !!
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1