Terazi'ler kaba olmaktan nefret ederler. Onlar son derece zekidir ve ayni zamanda inanilmaz derecede saf ve kolay aldatilir insanlardir. Konusmaktan kulaklarinizi sagir ederler, ancak kendileri de çok iyi dinleyicilerdir. Nadiren telas ve acele ederler. Terazi'nin amaci denge saglamaktir. O dengeli olmasinin yani sira kimi zaman, sinir bozucu, kavgaci, inatçi, huzursuz, üzüntülü, saskin bir insan olabilir.Taskin bir duygusallikla aglayabilir, sonra birden bire alayci biri olurlar, sonra da bahardaki ilk ardiç kusu kadar parlak ve neseli biri olup çikarlar. Bu asla Terazi'nin çift karakterli oldugunu göstermez. Terazi'lerin duygularinda derin bir zenginlik vardir.Terazi'nin karakteri esit ölçülerde iyilik, kibarlik, kötü bir kavgacilik, boyun egmeyen bir inatçilik, filozofça bir mantik ve kararsizliktan olmustur.Karar verirken aceleye getirilmekten ve itilmekten de hiç hoslanmazlar. Onlar is konusunda hiç dikkatsiz davranmazlar. Sanatin etkisinde kalmayan Terazi'ye çok az rastlanir. Onun parlak zekasi ve sevgiyle dolu kalbi arasinda kusursuz bir uyum vardir.
Sizin beklediginiz ask,aslinda size cok yakın yerde sizi bekliyor sizden habersiz.Arkadaslariniz arasinda ama siz gozlerinizi acip bakmiyorsunuz bile mutlulugu uzaklarda arayarak vakit harciyorsunuz.Biran once durumun farkina varmalisiniz.Yoksa is isten gecmis olacak bizden size tavsiye....
Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.
Dünyanın bütün servetinden daha değerli bir şeye sahipsiniz: GERÇEK AŞK...!!! Sizi tüm içtenliğimizle kutluyoruz. İnşallah aşkınız hiç bitmez ve herzaman bu heyecan artarak devam eder. Elbette karşılığını da en az sizin verdiğiniz kadar alarak ;) Bu gerçek aşk çift taraflığı olduğu sürece sizden mutlusu yoktur herhalde.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Siz aradığınız kişinin iç güzelliğine çok önem veriyorsunuz... Sizin için dış güzellik sadece iç güzelliğin bir yansıması. Sizin gibi, aklı başında mantıklı, doğru, dürüst, güvenilir, nerde nasıl davranacağını bilen bir kişi istiyorsunuz...Sizi etkilemek isteyen kişinin dürüst akıllı mantıklı bir insan olması yeterli ;)
Hatam belki kalbi oyuncak sanmam.Aşkta salıncak gibi sallanmam.O kadar cahilim ki hayalini bile kurmam İmkansız inanki sevgilim.Bugün bana aşk nedir diye sorsan Tek anlamı geceler boyu ağlamam.Üstüm başım sevda içinde Yakalandım bihitap biçimde.Ellerimde kadife kelepçe.Veda değil mi bu yolun sonu uçurumlar.Kolay değil ki bu dolunca gözlere yaşlar.Zaman gelince nafile dersin bir küçük elveda...
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Efendim size tarif gerekmiyor. Bundan bin yıl öncesine de (AROG), bin yıl sonrasına da göndersek (GORA) gene kendiniz gibi kalıyorsunuz. İnanılmaz bir uyum ve hayatta kalma becerisine sahipsiniz. Bu becerinizi kıskananlar (Mutlu Tönbekici var mı aralarında:)) size sinir oluyorlar. Cevherinizi görmezden geliyorlar. Kurallara uymayışınızı, kalıplardan taşmanızı bir türlü kabullenemiyorlar. Hiçbir şeyi kafanıza takmıyor oluşunuz her şeye kafa yoranlara fazla yorucu geliyor. Asla olamayacakları biri olduğunuzdan durmadan eleştirip duruyorlar. Varlığınız Allah’ın onlara çektiği nanik sanki… Size gelince… Ayıp yok, günah yok, tavır yok, tasa yok… Gül gibi geçinip gitmek, olanı yemek, olmayandan vazgeçmek varken ne gereği var yorgunluğun… Fetih ruhu üzerinizde eğreti duruyor. Daha çok bir Bektaşi tekkesine yakıştığınızın siz de farkındasınız. Felsefeniz, “hayatta kalacak kadar öğren, ondan bıkacak kadar değil” şeklinde özetlenebilir… Fazlasına ihtiyacı olanlar şovmen Cem Yılmaz’la idare edebilir…
Bir önceki hayatınızda Güney Fransa’da üzüm bağları olan bir şarap üreticisiydiniz. Maddi açıdan varlıklı fakat bulunduğu çevreden hoşlanmayan biriydiniz. Bu nedenle sık sık kendi dünyanıza çekilir ve hayat üzerine bir filozof edasıyla düşünceler geliştirirdiniz. Hatta bu düşüncelerinizi yazıya döküp bir kitap halinde yayınlamayı bile düşündünüz fakat beklenmedik bir aşk macerası sizin hayata bambaşka bir gözle bakmanıza neden oldu ve daha önce yazdığınız ve düşündüğünüz herşey size yavan gelmeye başladı. Bu nedenle bu yazıları hiç bir zaman yayınlamadınız. Büyük aşkınızla hiç bir zaman evlenmediniz ama ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşayarak, hayatınızın tadını doya doya çıkardınız. Ölümünüzden sonra sevgiliniz sizin yazılarınızı evin bir köşesinde buldu ve her akşam sizinle konuşur gibi hissederek o yazıları tekrar tekrar okudu.
Olaylar ve durumlar karşısında kolay paniğe kapılan, ters giden bir durumda derhal fiziksel belirtiler gösteren, yüksek ölçüde panik birisiniz. Yaşamınızı sürdürürken kimi zaman soğukkanlı olmanız gerekmekte. Bu sebeple rahatsız edecek kadar panik bir kişiliğiniz varsa uzman yardımı almanızı öneriyorum.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.