Sen lemin ho gibisin. romantik komedi dizilerin-filmlerine , aksiyon dizilerine-filmlerine bayılıyorsun. bir grubun liderisin.
Kısaca tam bir mutluluk bombasısın. Uzmanlık alanın eğlence. Etrafa neşe saçıyorsun. Böyle devam et.
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Gecelerin yaratığı kurt adam karnın acıkmış olmalı vahşi bir şekilde güçlü pençelerinle karnını etle doyurmayı seviyorsun
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Gercek bir psikopat düsmanlarini kendi yargilarina göre yargilayip sorgusuz infaz ediyorsun.Bu yuzden cevrendeki insanlar senden hep 1 adim geride.
Çevrendekileri koruyabilirsin tıpkı bella gibi
Arkadaşların arasında seviliyosun Kendinle ilgili ön yargıların olsa kendini sevmeye devam et hayellerdeki arkadaş sensin Biraz alıngansın konu sevdiklerine gelince kaplana dönüşebiliyosun böyle devam
Sen Gaeul´sun! Arkadaş gruplarında abla rolündesin. Grupta neşeye ihtiyacı olan kişisin, merak etme grubun bebeği sana enerji verir
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Tam bir sadık köpektir sana çok iyi bakacaktır o çok akıllı insan dostu ve sevecendir oyun sever ve seni asla yarı yolda bırakmaz
Daha çok sevimli ve şirin kıyafetleri tercih ediyorsun
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Rosede coooooooooooooooooook iyi biri sende onun gibi ol ve etrafa pozitif enerji yay
Testimize gore mutluluk ya sizi bir anda bulacak yada onu yasamaniz icin sizi biraz bekletecek.Ama sonucunda mutlaka sizinle birlikte olacak.Gecen zaman size dogru kisiyi ve yasamaniz gereken gercek mutlulugu mutlaka verecektir bundan supheniz olmasin...
Sen de bizim Momo' muz gibi çok sevimlisin💖
Cristopher ile evlenmelisin! Seni sevenlere, arkadaşlarına çok iyi geliyorsunuz bunu unutma(yın)! Kendiniz hakkında pek iyi düşünmesenizde aslında ne kadar mükemmel olsuğunuzu her şeyi başarabileceğinizi unutuyorsunuz. Liderlik tam size göre...
Bravo Yapdıgın Testlere Göre Sen Bir Staysın.💛
Sende Han gibi arkadaşlarına değer verirsin ve güzelsin
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
Yeşillikler,hayvanlar,böcekler .... Çok seviyosun onları . Ağaçların tanımının tırmenmek olduğunu söyleyebilirsin
Kedi Köpek Tavşan Tilki Kurt Ayı Arı Kuş
Tam bir anime kızı/erkeği sin. Fazla tatlı ama bı o kadar da komiksin.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Sen Ningning sin hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sen sexı aynı zamanda tatlı bir insansin yuna gibi
Çoğu olayın içindesin, ama haksız taraftasın. Çoğu kişi dışlar ama blinkler seni her daim haksız olsanda savunur. Üzgünüm ama blink antiyim benden uzak dur. Resim koymak istemiyorum sanırım
Sizi seven kişinin baş harfi I-İ çevrenizde ki I-İ'lere dikkat edin.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Kendisi bana göre en çok yetenekli olan üyelerden her şeyde çok iyi bir üye kendisi aynı zamanda çok komik biri
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Senin ruh eşin shuhua Sen çok tatlı ve çok havalı birisin ilişkide baskınsın
Sen peçete yiyen birisin! Yanlışmı? Ozaman kağıt yiyorsun. Sen her türlü yemeği yiyorsun. Plastik şişe olsa bile yersin! Artık yemeyi bırak annen sana yemek yapmaktan bıktı,hemde zayıflarsın😻😻
Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Siz normal aklı başında bir insan arıyorsunuz, iç ve dış güzellikte aşırıya kaçmıyorsunuz. Güzel vakit geçirebileceğiniz, size ayak uydurabilen dürüst güvenilir bir kişi arıyorsunuz. Sakin bir yaşantınız var, ve sizin gibi huzuru seven, hiç birşeyde aşırıya kaçmayan birini arıyorsunuz.Sizi etkilemek isteyen kişinin sakin, uyumlu cana yakın biri olması yeterli ;)
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Kafa dengisin ve baya sosyalsın gırdıgın ortama nese sacıyosun bırınden red yersen o kaybettı kafasındasın genelde fazla takmıyorsun ınsanları
Sen normal hayatındaki insanlardan sıkılmış olmalısın.Beraber eğenebileceğin birine ihtiyacın var
Bazı insanlar olur ya çevresindeki herkesin iyi vakit geçirmesini sağlayan herkesle yakın arkadaş olan fakat kendi içinde fırtınalara savaşan kalabalığın içinde yalnızlığında boğulan o kişi oluğunu söyleyeyim mi
Beraber çok can yakacağınız kesin 🔥
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Wooaawww- Sen tam Changbin gibi sert görünen ama aslında içi sıcacık olan birisin. Kesinlikle iyi anlaşırdınız. Dikkat et seni kaslı kollarıyla öldürmesin!
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun