Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Ya sen kraliçemisin nesin bu güzellik ne hastayım sana Xd
Sen güzelsin! Sana sadece azcık gıcık oluyorlar ama seviliyorsun! Mesela en çok ben!♡😪😉
Sen lider ruhlu bir karaktere ve kişiliğe sahipsin ve iyikide sahipsin! Senden iyi lider bulunmaz bu koskoca Dünya'ya! Yakın çevrene çok ama çokkk değer veriyorsun bu çok iyi birşey tıpkı Blossom gibi;).
Sen herkesi güldüren pozitif birisin🤭herşeyi başarabilirsin(instagramım jennie_blinkxz1)
Ben şu güzelliği ödünç (ç) alabilir miyim??
Afedersin ama bok gibisin seni üzmek istemem ama çirkinsiz kendine bakım yap
Barbie bebeklerin kusursuz güzelliğini almışsın ki sana da en asil renk olan sarı yakışırdı
Sen çok ama çokk adaletli ve eşit birisin. Her zaman doğruluktan yanasın bu çok iyi birşey bu yoldan devam et! Bana göre serinin en yakışıklı ve karizmatik erkeği olan Cedrig Diggory ile aynı binada olduğunu unutma;)