Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)
Sonsuza dek dost Çok şanslısın! Çünkü arkadaşın ne seni mutlu etmek için övgüler yağdıran tiplerden, ne de başarılarını çekemeyenlerden! Birbirinizi o kadar iyi anlıyorsunuz ki! Konuşmadan bile anlaşabiliyorsunuz. Birbirinizi adeta tamamlıyorsunuz. Biriniz sinirlendiğinde, diğeriniz sakin kalmayı başarabiliyor örneğin! Zaman zaman onunla tartışsanız bile onu kırmamaya özen göster ve hayatından çıkmasına asla izin verme!
Sevdin mi arkadaşlarına bağımlı kalıyorsun. En sevdiğin arkadaşın seninle yaşıt ve en iyi vakit geçirdiğin arkadaşın. Onun için pahalı bir arkadaşlık kolyesi bile alabilirsin. Senin hayatın bir başka renkli ve bu rengi oyunculuk ruhun sayesinde kazandın. (En iyi becerdiğin iş oyunculuk ve şarkıcılıkta da kötü sayılmazsın.)