Nazik ve arkadaşsın Başkaları ile derinden ilgileniyorsunuz ve arkadaşlarınızı kurtarmak için herşeyi yapacaksınız.
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Sen Foxy'sin. Arkadaşlarınla iyi geçinen , onları koruyan hatta bazen de fazla sinirli olabilen bir tipsin. Genellikle yalnız takılan , içine kapanıksın. Gerektiğinde dünyaya dönük de olabiliyorsun.
Freddy'nin altın halisin ve çocuklara tacco dağıtıyorsun.
Konuşkan,surekli enerjik,iyi bir anlatıcı,surekli gulen ve sosyalleşmeyi seven birisin
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Maceracı,Cesur bir özelliğiniz var.Daima korkusuzsunuz ve önünüze geçen her engeli cesaretinzle yeneceksiniz.
2 kere Voldemort'a ve onun yandaşlarına karşı savaşmış bir gruptansın. Bu grup, yasaları değil, doğruyu izler. Çünkü, yasalar bazen doğru değildir, liderler de öyle. Örnekler: Minerva McGonagall, James Potter, Alastor Moody, Remus Lupin...
Kahramanların da her zaman yanlarında olucak birine ihtiyaçları var di mi
Sende herzaman birini kurtarma dürtüsü,isteği var ve bunun için her şeyi göze alırsın.en büyük özelliğin cesaretin.büyük işler başarsanda asla mütevaziliğini kaybetmezsin.ama senin bu fazlaca cesaretin seni pinpirikli yapıyor her olaya bu kadar cesaret göstermeye çalışmasan iyi olur.kendini farkettirmeyi seven bir insansın
Sen Harry Potter ile çok ilgileniosun ve tam bir fansın devam et
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
En başarılı Osmanlı Padişahı.Çağ değiştiren ve İstanbul'u feth eden lider.. Dürüst,namuslu,hoşgörülü ve saygılı birisin.Çok kültürlüsün;okumayı araştırmayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun.Hümanistsin,adalet ve eşitlikten yanasın.Gösterişten yana değilsin,sadesin çünkü kimsenin senin hakkında ne düşündüğü umrunda değil.İman dolusun,inançlısın..Önüne bir hedef koymuşsan eğer onu yapmak için karşına ne gelirse gelsin kim çıkarsa çıksın ezer geçersin,asla pes etmez,kafaya koyduğun bir şeyi mutlaka yaparsın,başarılısın.Sen nereden geldiğinin ne olduğunun farkında olduğun için asla insanları küçük görmezsin.Çevrende sevilen birisin,popüler ve sempatiksin.Ayrıca insanlar bir çok konuda sana danışırlar..
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Içine kapanik, munis, duru, gizemli, kirilgan ama sevecen bir insansin
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Brad PİTT.İnsanları yattığı uykudan uyandıracaksın ve tüm dünyayı kaosa sürükleyeceksin.Ama bir sorunun diğer kişiliğinden kurtulman gerekecek
Sennnn bir rapunzelsin savaşçı ruhlu ve hiç durmadan çalışanlardansın ama dur senin gibilerine ihtiyacımıc var :)
Sen Hermione kadar zekisin en baskın özelliğin kesinlikle bu ve arkadaşkarın iÇin her şeyi yaparsın birinin zorbalık görmesi sen hassas noktandır
Zeki ve hırslı bir kızsın.Okuldaki en çalışkan kızlardan birisin.