Verdiğin cevaplara göre birbirnizi iyi tanımıyorsunuz . Tabi buna yönelik 2 seçenek var . 1- Onla konuşmaya ne dersin ? Cesaretini topla ve arkadaş olmaya çalış . Devamı mutlaka gelecektir. Unutma ilişki büyük bir emek ister. 2- Eğer umudu yitirdiysen , bu seçeneği uygulayabilirsin . Yani Başka birisiyle denemeye ne dersin ? Hayatında başarılar. :)
Seni hoş ve eğlenceli buluyor. Fakat bir hoşlanmadan veya aşktan söz etmek için erken. Bunun için henüz çok sözde bahanesi var. Yine de seni ilgi çekici buluyor, tarzından hoşlanıyor. Esas iş senden gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığını ortaya çıkartmak. Nitekim, bazen oyuncu tavırlarla bu izlenimi yaratıyor. Eğer maço gibi davranıyorsa, seni çekici bulduğunu söylemek istiyor demektir. Her ne kadar sen bu harekete sinirlensen de! Onun bu şakacı tavrına ortak ol!