כרגע יש 2 אפשרויות או שניסיתם לקבל תשובה כזאת או שיש לכם בעיה.. אנשים לידאוג לאחר זה מה שהופך אדם לטוב.. אל תהיו עסוקים בעצמכם יותר מידי.. בסופו של דבר תישארו אתם בייחד עם עצמכם .. וזה מצב מאוד עצוב.. מקווה שתישתנו..:(
Quiz
אין לי מה להגיד חוץ מזה שאתה פלצן! יפה מבחוץ, מגעיל מבפנים... טיפ : אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו.
Sondaggio