Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Umarım test güzel geçmiştir. Felix gibi biriyle uyuşmak güzel olmalı. Kesinlikle kendine çok düşkün biri olmalısın. Öyle olmazsan eğer yinede kesinlikle sınırını kaçırmadan kendine vakit yırmayı bilen birisin. Eğlenceli ve yeteneklisin. Keşe her insan senin gibi olabilse... Kendine iyi bak <3
Sen tam bir Seojun'sun! Senin en önemli özelliğin sevdiğin şeylere çok değer vermen. İnsan olsun, hayvan olsun, sevdiğin her şeye çok değer veriyorsun. Sert bir imajın olsa da aslında içinde çok tatlı birisisin. Çok çabuk değişip, her şeye uyum sağlayabiliyorsun. Etrafındaki herkesin bakışları üstünde...;D
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Sen sert gozuken ama aslinda cok tatli birisin ve arkadas grublarinda lidersin