Sen saçmalama ile saçmalayamama arasındaki dengeyi tutturmaya çalışan ama bunu yaparken saçmalayan ve saçmaladığının farkında bile olmayan bir insansın dostum ya...
Evet dostum kafiyeler seni mutlu ediyor, senin icin onemli olan sarkinin sozleri. Sarkilar bazi seyleri cok guzel elestirebiliyor. Rap muzigi bence bir metalci olmama ragmen bu konuda iyi, saygim var size (:
Genel olarak dengesiz bir yapın yok ancak zaman zaman dengesiz tavırlar sergiliyorsun.anlık kontrolsüzlüklerin ufak problemler dengeni bozabiliyor..kontrol mekanizmanı geliştirmelisin..