את כוכבה לפעמים את חושבת רק על עצמך אבל את תמיד במרכז העניינים העיניים של כולם הולכות עלייך תנצלי את זה לטובה את קצת שטותניקית ולא תמיד נחמדה תעבדי על זה והשמיים הם הגבול שלך
אבל מאוד יפה יש לך חוש אופנה קצת , ואת יודעת להיתלבש אבל ליפעמים לא ! תנסי להתאשר לשים מייקאפ על הפנים וכאלהה.. בהצלחה !