Neşeli ve şen şakrak birisi olduğun ortaya çıkıyor böylece!! Lütfen espirilerin Baek gibi güzel olsun , yoksa kimse kaldıramaz :Dd
प्रश्न पूछना
Lütfen bu fandomu terket!