Sen gerçekten bir undertale fanısın!!! Hayırlı olsun sana çok kolay gelmiştir :)
Hırslı,kendini kanıtlama isteği olan,kurnaz,gücü zeka ve cesaretin üstünde tutan,ailesinden çok kendi çıkarlarını önemseyen,ırkçı,düşmanını küçümseyen bir zalimsin.tabi iyi yanlarında var hırsın seni bir çok düşmanından daha zeki yapabilir büyük usta olabilirsin.gittiğin yoldan asla geri dönmezsin ama birinci olmak içinde hileye bile başvurursun.fazla liderlik takıntın var yen bunu :D
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Agresifsin ve biraz kabasın sevdiklerine karşı oldukça iyisin.
Bir olay esnasında çoğunlukla başkalarına güveniyorsun, korkuyor gibi gözüksende ince çizgilerin var konu buralara geldiğinde çok cesur olabiliyorsun insanları bazen yoruyor olabilirsin ama genelde sevilen ve komik birisin
Kadınları yemeyi çok seviyorsun aynı zamanda duygusuzsun ama bunu belli etmiyorsun.
Uysal Apartmanda Yaşayabilen Sevimli Gerektiğinde Sizi Koruyabilecek Bir Köpek
Sen kötü olmayı istersin ama kibarsın,merhametlisin ve arkadaş edinmeyi istersin, dans edebilrsin.
EN MASUM SENSİN. UYSALSIN. HER KONUDA HERŞEYE UYUYORSUN. ÇOĞU KİŞİ SANA DEĞER VERİYOR. VERMEYENLER İSE SENİN MASUMLUĞUNU , AKILLIĞINI KISKANIYOR. AMA BAZI KONULARDA FAZLA SESİZ KALIYORSUN. KENDİNİ İFADE EDEMEMEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYABİLİR.
Resimde olduğu gibi renkleri siyah , beyaz , gri tonları arasındadır çoğunlukla gözleri mavidir çok şirin değil mi ?
Undertale ı %100 biliyorsun!!! oyunu merak etmene gerek yok :)
Çok çabuk sinirleniyor ama aynı zamanda kendi moralinizi düzeltebiliyorsunuz olaylara karşı bakış açınız bazen insanları rahatsız edebilir ama siz taviz vermiyorsunuz
Geleceği görebilir,olacak olayları öğrenebilirsin tıpkı alice gibi
Kendini silmiş olsanda harikasın
Çok azimlisin sertmiş gibi davransanda aslında çok yufka yüreklisin