KötüSün bebem..biraS daha çalışman laSım..çevreDe qeneLde denqeSizsn buDa inSanLara özeLLikLe erkekeRe itiCi qeLEblr..
प्रश्न पूछना
Eğlenceli bi insansın pampaa :D