אתה אחלה בנאדם .. מצחיק ומתעניין בהרבה דברים , אתה מנסה הכל גם אם אתה מפחד . כולם אוהבים אותך ורוצים להיות כמוך .. אתה לא התלמיד הכי טוב בעולם אבל אתה בסדר .. אתה לעיתים רב עם חבריך אבל אתם תמייד משלימים !!!! המשך כך !
חִידוֹן