את אוהבת אוהבת עוגת גבינה,את קצת שחצנית וחייבת מוצרי טיפוח!את אוהבת להיות במקומות מפוארים ואת קצת מציקה...
חִידוֹן
This is a pretty dress that you can wear almost anywhere.parties,dates,weddings,holidays,almost everywhere.you are a beautiful person who is very special in every way!
את הכי הילדה יפה בכתה!!!! יש לך סגנון אירופאי ואת מתלבשת כמו מיליון דולרררר
וזה רק בגלל שהשאלון לא היה באנגלית
מִשׁאָל