אתם טובים במתמטיקה ואולי תצאו מתמטיקאים.
חִידוֹן
כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
אתה חכם הקשבתה בלימודיםם ואוו עברתה את כיתה ה' מזלל טובבב!!!
את/ה כוסית/ן אששש