טוב בוא ניראה .... אתם מאוד אוהבים ליצחוק ולהנות ומצד שני גם מנסים לחשוב על הצד הלימודי אבל בזמן האחרון אתם לא כל כך מצליכים.. הכל תלוי במצב רוח שלכם ואתם מאוד אוהבים להיתאצל בזמן הפנוי... אתם קישורניים וכולם אומרים שאתם מציירין יפה... אתם אף פעם לא תיבגדו בבחור אבל מצד שני אם הוא יבגוד בכם יש לכם גם צד שחור של נקמה ... הגיע הזמן לחשוב גם קצת על עצמכם ולהפסיק לחשוב על הדיכאון שניכנסתם עליו בזמן האחרון .. תיזכרו שאתם צריכים לימשוף פחות צומת לב ...