מה אתה אוהב אצל ג'סטין ביבר
אתה תהיה אומלל..... אתה אבא ל25 ילדים! זה אומר שכל בוקר תצטרך לעשות כל דבר 25 פעמים! מסכן שכמותך....
גדיים ושוורים מתאימים אחד לשני היות ושניהם הם מזלות אדמה בעלי תשוקה עזה, שניהם ישירים ולא מסובכים ובעצם הם כמו אחים תואמים לא זהים. בתחום היחסים: שני הצדדים אינם מוכנים להשקיע הרבה ברומנטיקה אך אוהבים סקס ובכמות רבה. שניהם ישאפו לאותם יעדים, יש להם אותו סוג של חברים ושניהם אוהבים מאוד ביטחון כללי וביטחון פיננסי. הגדיים אוהבים להסתיר סודות אך הנאמנות שלהם לבן זוגם מחפה על כך ומוערכת מאוד על ידי השוורים. מה שיעמוד לצד זוגיות זו היא העובדה ששניהם לא אוהבים שינויים ושואפים ליציבות ביחסים, דבר שיתרום מאוד לאורך זמן.
אתה לא חכם ממש אתה חכם כמו חזיר! אז תשקיע יותר בלימודים
את מאוד אוהבת להתכתב ולדבר, ואת יכולה לעשות את זה כל היום:)
את/ה מקסימ/ה, נחמד/ה, עוזר/ת וטוב/ה לכולם את/ה גם חמוד/ה מאודד את/ה אהוב/ה ובמרכז העניינים ומקבל/ת לפעמים הרבה תשומת לב מבלי שביקשת.
את תהיי אמא נהדרת לבן דאגנית וכיפית מצחיקה וחייכנית 💙
את הוויזואלית הראשית של הלהקה!😍 את הכי גדולה מכולן❤ כולם קוראים לך 🩷miss Korea🩷
אתם הארי⚡️ - מיוחדים😊 מדהימים ומפורסמים👑
את/ה חביב/ה ואוהב/ת, יש לך צד רומנטי, ואוהב להציג את עצמך. את/ה צריכ/ה מישהו עדינ/ה כמוכ/ה, יש לך של אגרסיביות אשר נוטה להציג את עצמה מידי פעם. יש לך הרבה פילפל. ואתה אוהב/ת לעשות הרבה רוח.
את/ה רוצה מערכת יחסים רצינית ולא מסובכת את/ה אוהב/ת שאנשים יובילו אותך ואת/ה לא מרוצה מהמראה שלך!
איפור יכול לעזור לך לשפר לך את הפגמים הקטנים✨️
* שיער שחור, מראה אלגנטי וחד. ראפרית עם כריזמה, רקדנית עם ביטחון, מביאה יצירתיות ואנרגיה ייחודית. צבע מתאים שחור
אאתם מקוובליים (: אאתם לא מלכיי הכתה , אבל אאתם ברמה חברתיית טוובה . יכוול להיוות שייש לכםם מעטט אווייביים , שאאתם לא כל כך אוווהביים אאבלל לכלל אחחד יש כאאלה ..
אין לך ממש כישרון.... מה שתוכל לעשות טוב זה לנקות את הרחוב..... :]]
אתם שלושה אחים במשפחה,אתם יודעים לעשות כשפים,יש להורים שלכם חנות סנדוויצ'ים,אתם די מצחיקים,יש לכם אח די דביל ואח חננה,ויש לכם חברה טובה שמאוהבת באח החננה שלכם.
אבל מאוד יפה יש לך חוש אופנה קצת , ואת יודעת להיתלבש אבל ליפעמים לא ! תנסי להתאשר לשים מייקאפ על הפנים וכאלהה.. בהצלחה !
את סופר מתוקה ומצחיקה ומגניבה, אבל יש לך עוד כמה דברים להתמודד איתם אבל זה לא משנה אם זה קשה או לא קשה, את תמיד תצליחי
אתם רוצים את האישה לעצמכם...או את הגבר כמובן...החבר הכי טוב שלכם הוא עכשיו מי שתרצו להרוג...
את אוהבת אוהבת עוגת גבינה,את קצת שחצנית וחייבת מוצרי טיפוח!את אוהבת להיות במקומות מפוארים ואת קצת מציקה...
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3
אתה חזק ועצלן באותו מידה אבל הרבה רוצים שתהיה איתם.......
זה ציון די טוב אבל כדי לך להתכונן יותר עד הפעם הבאה.
סורי אבל את יכולה לשפר עוד הרבה את חוש האופנה שלך!
אתה בחור שבנות נדלקות עליו ואתה נראה פשוט מעולה
חיית הפטרונוס שלך היא ציפור צופית, היא קטנה אבל מהירה ומדהימה את כולם עם יופייה
את ג׳ני, את נחושה להגשים את מטרותייך וחלומותיך לא משנה איזה מחיר תשלמי על זה, את מאוד מעניינת בזכות הקישורים שלך והיופי המסטורי שלך.
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת