כנראה שהשורשים הארגנטינאים לא חמקו ממך אסאדו בשבת, כדורגל זה בדם שלך... כנראה שבבית שלך עד היום מתנגנים השירים של שלישית מפלסים, ולפחות פעם אחת בחייך כמעט נדרסת על ידי ניוניו כשניסה לעשות רבסרס עם עגלה, כשרצית להתקשר למישהו הלכת לקחת אסימונים ממס"מ ושהחלטת לנקות את הבית היית צריך כלור מהמחסן של סרברינסקי. בחורף אתה מתכסה בקולדרה מן הסתם, אתה יודע מה זה בולודו ושלא הולך אתה פולט " לה פוטה מדרה..."... תיהיה רגוע אתה א-ו-ר-ג-י-נ-ל