שמע אחיייי תעשה משהו בחיים שלךךך דחוףף אתה אחד המכוערים!
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3
אתה טומי , אתה בחור עדין ורגיש , אתה עוזר ומקסים ! תמשיך כך ! :)
נערה יפה וטובת לב. את אוהבת לצאת להרפתקאות ולא אוהבת כשאומרים לך מה לעשות. יש לך מלא אחים ואוהבת לחלום. ללא ספק את הילדה הקטנה של אבא!
יש לך חוסר בביטחון עצמי, מעיד על דימוי עמצי והערכה עצמית נמוכה,דבר שבדרך כלל מתבטא בביישנות ורגישות יתר,וריגשי נחיתות, תתחיל להעריך את עצמך יותר ,ותאמין בעצמך..מכן הביטחון יצמח..
לא הכל זה טלנובלה אז עצה שלי תשמרי מחשבות לעצמך! אבל אל תקחי ללב,כל אחד מיוחד
אם מישהו ענה שהוא מסתרק, מצחצח שיניים, כמעט כל הכיתה משתגעת עליו.
מה לעשות כנראה שאתה אוהב להיות כמו כל העבריינים האלה והחננות שלא עושים שיעורי בית, מתחצפים למורה ולא מקשיבים למורה! חבל- טעון שיפור!
אתה רגוע זורם מתעצבן בקושי ואוהב לבלות עם חברים ..... :P
מצטערת לומר לך , אבל אתה חננה ... רב הפעמים תעדיפי לשמור על הלימודים שלך ועל העתיד. שלך. את יותר מדי סגורה , מומלץ שתפתחי לא תתביישי מכל דבר, אל תחשבי מה כולם חושבים עליך. את סגורה ולא מטפחת את עצמך מספיק. קשה לך להתחבר לאנשים אחרים. אפשר לומר שאת חננה וכדי מאוד שתשני את זה :)
חייבים להמשיך לפי המסורת אייייך הייייה החייידוןןן