מסתערים או מתחבאים החלטה שלכם. לא הכי קל להיות סער אבל זהו תפקיד שהרבה לוקחים בו חלק .. הכי טוב M4 ובהצלחה לכם עם הטרוריסטים ^^
חִידוֹן
כל הכבוד אתם משקיעים בשביל המדינה וזה ישתלם לכם בחיים