לא יוצא לכם יותר מידי להתעצבן רק אם יאשימו אותכם במשהו שלא עשיתם או יריבו איתכם
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1
יצאת כמוני חולת אנימה קשה,כמה שאני לא רוצה להודות בזה תקחי הפסקה מהאנימה. יש עולם בחוץ...
The answer for this Qustion is YES || התשובה לשאלה שלך היא כן
לפעמים שמחה לפעמים לא..כדי לך לדב ר אם חברה שלך לפני שהמצב יהיה לגמרי אבוד! =(
נער\ה בגיל ההתבגרות שמתפדח מההורים דלו ומנצל אותם בשביל כסף
צבע עיניך חום מדהימות צבע שיערךשטני מדהים את בינונית לא שמנה ולא רזה הבגדים שלך מתאימים הורסים מהממים את מדליקה ממש את צריכה ללכת למלכות היופי.חח שתגדלי כמובן אם את בת 20 ומעלה דחוף למלכות היופי
אם מישהו ענה שהוא מסתרק, מצחצח שיניים, כמעט כל הכיתה משתגעת עליו.
יש לך ביטחון עצמי במידה הנכונה..לא מופרז מידי ולא נמוך, תמשיך ככה..
כנראה שאתם לא באמת מאוהבים באדם שחשבתם שכן אבל היי, אין סיבה להתייאש, יש מלא אנשים להכיר ועוד הרבה מאוד זמן, צאו לעולם ותמצאו את אהבתכם