אתה ילד שאוהב להיות בחבורה של בריונים ואוהב להציק לילדים
אין על ארמיזז בעולםםםםם פשוט גאונה כמעט כמוני אבל גאוננההה ביטיאס שלמות עולם זכית בתואר בכבוד ילדתי גאה בך מאמי חחחח
לך הכי כדאי לגור באיזור כפרי ושקט בבית גדול ומבודד.
אתה מחבב אותה אך לא אוהב ... היו לך כמה רגעים איתה שמאוד אהבת ! אבל זה לא אומר שאתה מאוהב / אוהב אותה , לדעתי אם אתה חבר שלה תיפרד ממנה . ותציע לאהובתך ואם אין לך אהובה אז תחכה לפעם הבאה ?! היי שתדע שזה לא נורא P: