איזה הורים! יאו! כדי לכם להנות מהם כי אין הרבה הורים שטובים יותר מהם! הם עוזרים, מביאים, תומכים ועוד מלא דברים!
את יכולה לעבור דרך קירות ודברים (רק תיזהרי לא להיתקע בהם).
אתם בנאים מעולים ומחשלים נשקים אוהבים יותר ואפילו לפעמים שולטים שאש יש לכם מצב רוח נעים אך רציני וזכיתם להיות אחים של ליאו
אתה בנג׳י אתה חמוד ולפעמים אנשים שונאים אותך בלי סיבה
אתה יכול למחוק זכרונות ולהחדיר זכרונות ומחשבות וגם לקרוא אותם
אאתם ממש חננות ! אאתם מרשיים לאחחרים לקלל אתכם , אככפת לכםם רק מהבצפרר ומספרריים .. תפפסייקו להתרכז רק בבצפר , ותתחיילו להנוות מהחחיים (( : * חיייייייים רקק פעעםם אחחת *
אתה תלמיד טוב אבל כדי להיות מצטיין כדי לך להיות טיפה יותר חכם
יצאת כמוני חולת אנימה קשה,כמה שאני לא רוצה להודות בזה תקחי הפסקה מהאנימה. יש עולם בחוץ...
אתם בעלי אופי שמתאים אחד לשני . שניכם פעילים, שאפתנים, נהנים יחדיו ממגוון רחב של נושאים ושניהם להוטים לנסות הרפתקאות מיניות. שניכם מאוד עצמאיים .אם שני הצדדים ישקיעו מעט הבנה וטקט בקשר המילולי בינהם הקשר יהפך למשהו הרבה יותר משמעותי, ארוך טווח וטוב לשני הצדדים.
בגיל 100 כאשר תהיו נורא זקנים תחלו בסרטן תהיו בבית חולים ואז...
את מיתלבשת בסדר לא אופנתית מידיי אבל יש מכוערות ממך וזה בטוח קצת מייקאפ לא יזיק לך !
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3
את מהממת וממש אוהבת לצאת בחוץ להיות בשלג ולפעמים יש לך סודות שאת לא מספרת לאף אחד✨️❄️
את/ה ממש ממש חכם ועוזר אבל לפעמים זה יוצר הרגשה של הרבה צרות! את/ה תמיד תפעל נגד האופל (רוב הפעמים אתה תהיהי יחד עם גריפינדור!) את/ה בטח אוהב את צ׳ו, סדריק, הארי, דמבלדור ומינרווה!
אם יצאתם פרסי ג'קסון, זה אומר שאתם אמיצים, נאמנים, בעלי חוש צדק מפותח, ולעיתים גם קצת עקשנים. פרסי הוא בן פוסידון, אל הים, ולכן יש לו יכולות מדהימות הקשורות למים. אתם ידועים בטוב ליבכם, ותעשו הכל בשביל החשובים לכם.
אתם אוהבים את השמיים ואתם הכי מגניבים שיש!!!