את.ה בביתן פוסידון. את.ה אח.ות של פרסי והבן/והבת של אחד האלים הכי טובים. אתם אוהבים לשחות אוהבים את הים. אתם נחמדים כמו ים שקט ולפעמים קצת סוערים.
את/ה ספורטאי/ת מוכשר/ת! זה בדם שלך ואי אפשר לעצור את זה ממך. כל שעת פנאי את/ה משקיע/ה בספורט!
את.ה עם בטחון עצמי ומקובל.ת בחברה את.ה לא לומד משהו משהו אבל יש לך ציונים טובים
צבע עיניך חום מדהימות צבע שיערךשטני מדהים את בינונית לא שמנה ולא רזה הבגדים שלך מתאימים הורסים מהממים את מדליקה ממש את צריכה ללכת למלכות היופי.חח שתגדלי כמובן אם את בת 20 ומעלה דחוף למלכות היופי
את/ה יפה מבפנים ומבחוץ כולם רוצים להסתובב איתך את/ה מושך/ת ואת/ה אוהב להיות במערכת יחסים אבל שלא תהיה מסובכת!
על פי האסטרולוגיה הקלאסית אריה וקשת, שני מזלות המזוהים עם יסוד האש, מסתדרים היטב אחד עם השני. במערכת זו נראה הרבה אש ותמרות עשן (בכיוון החיובי, כמובן). האריות יהופנטו מהאופטימיות והמוחצנות של הקשתים ופשוט לא יבינו כיצד יכול להיות מישהו יותר שמח ואופטימי מהם, בעוד שהקשתים שאוהבים להשתעשע יוקסמו מהפתיחות ושמחת החיים של האריות. ביחד הם יהנו מחופש, הרפתקאות ופגישות עם אנשים חדשים. מבחינה מינית, שניהם מלאי תשוקה ובמיטה הם יהיו מאושרים ביחד, במיוחד כאשר האריות מסוגלים לשמור את הקשתים נאמנים. תכונת המנהיגות של האריות מוערצת על ידי הקשתים ומביאה אותם למצב שהם מופתאים בכל פעם מחדש מהיכולות של האריות למנהיגות ולמציאת פתרונות לכל בעיה. לסיכום: לכו על זה, מערכת טובה מאוד וארוכת טווח.
מתאים לך לגור בבנין באיזור עירוני. לא נורא יש גם דירות יפות :)
את חברותית , וזה מצוין ! קל לך להתחבר לאנשים אחרים וכולם אוהבים אותך. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . בטוח שאם משהו ירצה עזרה ממך אז את תמיד תעזרי לו והוא יעריך אותך :) את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
את בעד הזוג הטוב מכולם! את אוהבת שלא בדיוק רואים אהבה משני הצדדים בזוגות, אבל חשוב לך שבסוף הזוג הטוב ביותר ינצח! ברור. (סופי! קיף! יחד! חתונה!)
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.
אתם מסתוריים, לא מתחברים בקלות עם אנשים. וכשאתם כן מתחברים אתם עדיין רבים ואם אותו אחד יבגוד בכם איכשהו לא תתראו אותי לעולם.
אתם מעצבנים ממש ממש ממש כולם שונאים אתכם והשיער שלכם יפה
את אמיצה, ולא תנטשי לעולם חבר במצוקה. את מחפשת לעזור ולתרום בכול הזדמנות. פשוט חברה למופת!
מאוד מתוק ומפורסם. פיצוצי הפודינג הטובים ביותר הם של אדליין.
אתם מסתוריים וחשוכים להתחבר למישהו שהוא לא המשפחה שלכם זה קשה ולכן לקח לכם זמן להגיד למי שאתה אוהב מה אתה באמת מרגיש אתם תמיד מנסים להיות קשוחים ולפעמים זה מרחיק ממכם אנשים
ההורים שלך לא סומכים עליך מספיק! כל פעם הם שואלים מה עשית, איפה היית, עם מי הסתובבת ולא לא אמרת להם... נקווא שיום יבוא והם יסמכו עלייך מספיק... =[
סופי שתמיד שמה את כולם לפניה גאווה ליהיות אחד כזה ששם את כולם מאחור כדי להגן ולוקח את הסיכונים שלהם
את/ה כנראה נמצא/ת בסכנה תמיד, ואת/ה תמיד מתעצבנ/ת שמתערבים לך בדברים. אתה מאוד שובב אז אתה צריך מישהו אחראי כמו סנדור.
אתם ידידותיים, אכפתים, נחמדים, שומרים על סטייל, מפורסמים וחברים טובים.
ברשימת השידוכים שלכם יהיה את טאם
לא מסתירים מכם כלום , סתם לבן אדם משעמם
חולים בראש רוצים לזכות במשהו לא אפשרי במקום זה תקחו לוטו וזהו!!~~@!!!
אתה משתדל להקשיב בשעורים ולא להתחצף למורים אע"פ שלא תמיד אתה מכין שיעורי בית... שים דגש על שגיאות כתיב והשתדל לקרוא יותר ובכך להרחיב את אוצר המילים שלך!!
תשטלתי על עצמך תתחילי להשקיע בך ,תתאפרי ,תלבשי דבריםיותר יפים ולא זרוקים .. יש פצעים ? שימי מייקאפ ! דחוףףףףףףף
אתה איש מרושע חסר לב ואנושיות כלשהי ואוהב להרוס לאנשים את היום בקיצר שטן מושלם!!
אתה אימו פריק שאוהב מוזיקת צרחות. ששומע להקות אסקייפ דה פייט
הידלקות זה הוא רגש שאת יכולה לחבות כל הזמן.. לעתים חזק יותר ולעתים חלש יותר. זה שאת מתרגשת בחברתו לא אומרת שאת "אוהבת" אותו. זה נחמד כול התחושות האלה לצחקק מהמילים שלו להסמיק מהחיוך שלו. אבל עם מספר השבועות שיעברו הרגש יחלוף.
בגיל 100 כאשר תהיו נורא זקנים תחלו בסרטן תהיו בבית חולים ואז...
כנראה שאתם לא באמת מאוהבים באדם שחשבתם שכן אבל היי, אין סיבה להתייאש, יש מלא אנשים להכיר ועוד הרבה מאוד זמן, צאו לעולם ותמצאו את אהבתכם
אתם אוהבים להידחף ולעשות קניות ולשחק משחקים