אתה חכם הקשבתה בלימודיםם ואוו עברתה את כיתה ה' מזלל טובבב!!!
חִידוֹן
אתם נחמדים וחייכנים אבל עם מישהו מעצבן אותכם ...
יפה...
אבל לפחות ניסית...
אחי, אתה סטלן, אין לך טעם טוב, ואתה לא ממש איכותי... אבל הי - כל אחד ומה שעושה לו את זה !