אתם נראים מכד טוב אתם מאוד מוכשרים ומושכים אך ברגעי משבר אתם עלולים לעשות דברים שאתם מאד תתחרטו עליהם אחר כך
להשקייע יותר
אתה בחור שבנות נדלקות עליו ואתה נראה פשוט מעולה
מה לעשות כנראה שאתה אוהב להיות כמו כל העבריינים האלה והחננות שלא עושים שיעורי בית, מתחצפים למורה ולא מקשיבים למורה! חבל- טעון שיפור!
יש לך יכולת נדירה לשלוט באנשים, אבל בבקשה אל תנצל את זה לרעה