אתה חכם ודי חנון. תנסה להיות יותר מתבלט אחרת אתה תישאר חנון לכל הילדות.
אתם יודעים להתלבש טוב יש לכם טעם בבגדים אנשים מיתיעצים איתכם מה ללבוש למסיבות ועוד דברים דומים
יצאת כמוני חולת אנימה קשה,כמה שאני לא רוצה להודות בזה תקחי הפסקה מהאנימה. יש עולם בחוץ...
אתה בקושי שם אליהם אבל אכפת לך מהם D: קרדיט לי 3 >
מתאים לך לגור בבנין באיזור עירוני. לא נורא יש גם דירות יפות :)
איזה הורים! יאו! כדי לכם להנות מהם כי אין הרבה הורים שטובים יותר מהם! הם עוזרים, מביאים, תומכים ועוד מלא דברים!
את הוגה מקסים חופשי שאוהב לקרוא וללכת על הרפתקאות בתוך הדמיון שלה. את לא ביישנית, ואת לא מפחדת לדבר על מה שאת חושבת, במיוחד במצבים חזקים וקשים, אם כי את יכולה להיות מהוסס מעט עצבני כאשר. את אהודה מאוד דואגת לנזקקים. את יכולה להיות עקשנית ותמיד מנסה להגן על אנשים שהיא באמת אוהבת. את גם מאוד סבלנית כלפי אחרים.
יש לך ביטחון עצמי במידה הנכונה..לא מופרז מידי ולא נמוך, תמשיך ככה..
אתה שום דבר אתה לא מגניב ולא חנון אתה בסדר בממוצע
הרגש שאת חשה הוא אהבה! זו אינה עדין התאהבות אך זו ההתחלה.. אם הוא לא ירגיש אותו דבר אלייך או יעזוב אותך (במקרה ואתם יחד) אז זה ישבור את ליבך.. אך ליבך יתאחה לאחר כמה שבועות או אולי חודשים עם עזרה של חברות ומשפחה ועם קצת עזרה של גלידה טובה.. ^^ הרגש שאת חשה לא אומר שלא תוכלי בלעדיו את עדיין יכולה לחיות את חייך אם הוא יחליט שזה לא בשבילו. אך כול פעם ואתם נפגשים את מרגישה פרפרים וכול פעם שאת רואה את חיוכו את נמסה וכשהוא פונה אלייך את מרגישה צמרמורת. כן זהו אהבה, רגש זה יכול גם להטעות תפקחי עיניים!
אתה בבני ברק לומד תורה אוהב את ה' יתברך רק טוב יצא מימך :)
לא בטוח עם המורה שלך מכשפה אבל אל תיקח סיכון!!!
את בת אמיתית !!!
את חמודה, חיננית, חכמה. עדינה, ובקיצור.. מושלמת! ברוכה הבאה! - למרות שאת טיפה.. רעה.. אבל בכל אחד יש טיפונת חיסרונות!
אתה צריך את הפלאפון רק ל - היי-ביי לא יותר מיזה ....
את חברותית , וזה מצוין ! קל לך להתחבר לאנשים אחרים וכולם אוהבים אותך. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . בטוח שאם משהו ירצה עזרה ממך אז את תמיד תעזרי לו והוא יעריך אותך :) את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
אתה גאון אתה יכול להיות מדען ענק ואם אתה ילד אתה תקבל מלא מצוינים uvrcv 100
כל הזמן מסתכלת עלייך בפרצוף מוזר ואת לא מבינה למה.. תנסי להבין שיש לך את הקסם ולה אין ואל תראי לה מה הוא ותמשיכי להיות כזאת ואל תלמדי אותה דברים שאת הכי טובה בהם זה לא עלול להיות טוב =\
אמיתית ואומרת את האמת בפרצוף רק שבדרך טובה, על זה כל החברות שלך מעריכות אותך!! אל תשתני!!
תנסה לא יותר מידי להשוויץ שאתה חכם אתה טוב בלימודים תמשיך ככה יהיה לך טוב
את\ה אוהב\ת לרקוד, מלא\ה בחיוניות, גמישות, ביטחון עצמי ואהבת קהל. אפשר לראות שהמקצוע המתאים לך ביותר הוא רקדן\רקדנית.
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
אחי, אתה סטלן, אין לך טעם טוב, ואתה לא ממש איכותי... אבל הי - כל אחד ומה שעושה לו את זה !
כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3