אתם ההגדרה של בן אדם טוב.. אתם אכפתים דאגנים ועושים הכל בישביל האושר של הבן האדם בלי רצון לתמורה מצידם.. אין אין אתם מה שניקרא אנשים עם כבוד.
חִידוֹן
לא נורא, לפחות יש לך סיכוי טוב להיות נשיא ארה"ב
אתה משקיע ולא משקיע אתה נותן הערכה אבל קטנה השיניים לא נקיות ולבנבנות הם חצי צהובות וחצי לבנות ... כדי להשקיע בשיניים שלך יותר!
אין מישהו שמכיר אותה יותר טוב ממך ! אתה יודע עליה הכל !
אתה רוצה להיות בקשר , אבל אתה עדיין לא מוכן . יש לך עוד זמן .. אתה צריך לנסות להתקרב ולהבין שאם אתה עדיין לא מוכן - זה יגמר ברע וחבל על הכאב .
אתם נחמדים וחייכנים אבל עם מישהו מעצבן אותכם ...