מצטערת לומר לך , אבל אתה חננה ... רב הפעמים תעדיפי לשמור על הלימודים שלך ועל העתיד. שלך. את יותר מדי סגורה , מומלץ שתפתחי לא תתביישי מכל דבר, אל תחשבי מה כולם חושבים עליך. את סגורה ולא מטפחת את עצמך מספיק. קשה לך להתחבר לאנשים אחרים. אפשר לומר שאת חננה וכדי מאוד שתשני את זה :)
לא הכל זה טלנובלה אז עצה שלי תשמרי מחשבות לעצמך! אבל אל תקחי ללב,כל אחד מיוחד
את בת אמיתית !!!
אתה איש מושלם עדיין ואתה צדיק תמים והמקצוע שלך עלול להיות שופט..
אתם שקטים ומופנמים, אבל אתם חכמים בצורה יוצאת דופן. הלב שלכם רחב וחם וקשה למצוא חן בעינכם, אז אם מישהו הצליח, הוא חתיכת בר מזל. תמיד כיף אתכם כי אתן יצירתיים ואוהבים שלום ואחווה. אתם החברים שיפייסו בין ריבים וחיות מאוד מאוד אוהבות אתכם בשל מזג הרוח ש