אתה חזק , יש לך יכולות. אל תבזבז אותם , קיבלת מתנה - תלמד להישתמש בה נכון.
– חכם/ה וערמומי/ת, יודע/ת לתכנן ולחשוב קדימה, לפעמים קצת תחרותי/ת, אבל גם נאמן/ה למי שחשוב לך ומוכן/ה לפעול כדי להגן עליהם או להשיג את מטרותיך
את יכולה לבוא למישהו, להיות כנה והחברים הכי טובים ולמחרת לכעוס, להתחיל לריב ולהיות קצת מעצבנת. כדאי לך לשלוט בכעס שלך אם את רוצה להגיע לרמה של קיף סנסן!
לא נורא, לפחות יש לך סיכוי טוב להיות נשיא ארה"ב
אאתם מקוובליים (: אאתם לא מלכיי הכתה , אבל אאתם ברמה חברתיית טוובה . יכוול להיוות שייש לכםם מעטט אווייביים , שאאתם לא כל כך אוווהביים אאבלל לכלל אחחד יש כאאלה ..
את מיתלבשת בסדר לא אופנתית מידיי אבל יש מכוערות ממך וזה בטוח קצת מייקאפ לא יזיק לך !
סופי שתמיד שמה את כולם לפניה גאווה ליהיות אחד כזה ששם את כולם מאחור כדי להגן ולוקח את הסיכונים שלהם
אמיצה, חברה טובה, מתחשבת , דואגת ואחראית רק על עצמה.
את בת אמיתית !!!
את.ה בביתן אפרודיטה. את.ה אח.ות של פייפר ואתם אוהבים רומנטיקה. אתם מאוד רומנטיים ומאמינים באהבה.
את/ה כנראה נמצא/ת בסכנה תמיד, ואת/ה תמיד מתעצבנ/ת שמתערבים לך בדברים. אתה מאוד שובב אז אתה צריך מישהו אחראי כמו סנדור.
את חברותית , וזה מצוין ! קל לך להתחבר לאנשים אחרים וכולם אוהבים אותך. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . בטוח שאם משהו ירצה עזרה ממך אז את תמיד תעזרי לו והוא יעריך אותך :) את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
יצא לך הארי וזה אומר שאתה אמיץ חכם וקצת אגואיסט אבל בקטע טוב אתה אוהב את שיעור התגוננות מפני כוחות האופל ואתה זה שניצחת את זה שאין לנקוב בשמו👃
אתם חכמים, סקרנים, ותמיד רוצים לדעת עוד
את/ה אחת/ד שלא מפחד/ת להגיד מה את/ה חושב/ת, ללכת עם הלב, ולעמוד על שלך. יש בך אומץ ויכולת להוביל, אבל גם לב חם למי שקרוב אלייך. לפעמים את/ה צריכ/ה מרחב משלך – כמו זאב בטבע – אבל את/ה אף פעם לא שוכח/ת את ה”להקה” שלך
את\ה את ילד\ה אמיצ\ה ואכפת לך מהחברים שלך מאוד חשוב לך שאף אחד לא ייפגע ממך או יפגע בכלל לא תשב\י בשקט אם מישהו ינסה לפגוע בהם ולפעמים זה מונע ממך לספר להם דברים את מתייחס\ת לכל אחד בייחס שאת\ה חושב\ת שמגיע לו [בין אם טוב ובין אם רע]