את בעד אהבה שהיא לא תמיד מותאמת ומושלמת למצב, את נהנית כשיש ריבים בין הזוגות אבל כמובן חשובה לך הרומנטיקה!
את ידידותית תמימה חולמנית והרפתקנית את מעולה עם חיות ויש בך יותר כח משנדמה לך.
את זדונית, וערמומית. את חכמה מאוד, אבל לא מודעת לרוע שלך. את משתדלת להיות נורמלית.- כן, אז יש בך טיפה טוב. אבל רק.. טיפלה.. - זה לא עובד לך. אל תנסי.. בית הספר לרוע הוא הטוב ביותר בשבילך!!
את יכולה לעבור דרך קירות ודברים (רק תיזהרי לא להיתקע בהם).