יש בתשובות שלך סימנים לכך שאת/ה בתקופה מאתגרת. אולי יש לחץ, עייפות או מחשבות שמציקות. זה לגמרי אנושי. את/ה לא לבד — שיחה פתוחה עם אדם שאת/ה סומך/ת עליו או עם גורם מקצועי יכולה להקל משמעותית.
את/ה לפעמים יכול להיות ממש יפה ולפעמים מכוער/ת אבל בממוצע את יפה