אתם אוהבים לשחק במחשב, אבל יודעים גם לעשות דברים אחרים! טוב מאוד!
את/ה האמא של החברים את/ה תמיד תדע/י לעזור לאחרים בנחמדות ויש לך הרבה תחומי עניין
את חברותית , וזה מצוין ! קל לך להתחבר לאנשים אחרים וכולם אוהבים אותך. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . בטוח שאם משהו ירצה עזרה ממך אז את תמיד תעזרי לו והוא יעריך אותך :) את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
את סבירה! יש לך חוש אופנה מצוין אבל את משום מה מתלבשת בצורה שונה! בגלל שאת מתביישת בעצמך! אל תתבשיישי ותיהיי מווווושלמת!
נמנמ נחמד לך רק אל תתחילי להיות לי אימו פה שהיד לא תסבולXD
הרגש שאת חשה הוא אהבה! זו אינה עדין התאהבות אך זו ההתחלה.. אם הוא לא ירגיש אותו דבר אלייך או יעזוב אותך (במקרה ואתם יחד) אז זה ישבור את ליבך.. אך ליבך יתאחה לאחר כמה שבועות או אולי חודשים עם עזרה של חברות ומשפחה ועם קצת עזרה של גלידה טובה.. ^^ הרגש שאת חשה לא אומר שלא תוכלי בלעדיו את עדיין יכולה לחיות את חייך אם הוא יחליט שזה לא בשבילו. אך כול פעם ואתם נפגשים את מרגישה פרפרים וכול פעם שאת רואה את חיוכו את נמסה וכשהוא פונה אלייך את מרגישה צמרמורת. כן זהו אהבה, רגש זה יכול גם להטעות תפקחי עיניים!
אתם גם כאלה וגם כאלה , אתם ותר בכיוון של שקרנים וצבועים שזה הכי גרוע . להתרחק ממכם לא , אבל דברים אחרים כן !
הישגי ומודע לרצונותיו הנמצאים במרכז הבמה של חייו. כשהוא נכנס לחדר, הזרקור תמיד מופנה אליו. אוהב מהירות, ממוקד מטרה, ממצה כל דבר עוד לפני שבוצע, חסר סבלנות לתהליכי מימוש ופניו תמיד לאתגר הבא. לרוב קולני, יצרי ויצירתי, אסרטיבי יוזם וכובש.
את בעד הזוג הטוב מכולם! את אוהבת שלא בדיוק רואים אהבה משני הצדדים בזוגות, אבל חשוב לך שבסוף הזוג הטוב ביותר ינצח! ברור. (סופי! קיף! יחד! חתונה!)
אתם מסתוריים, לא מתחברים בקלות עם אנשים. וכשאתם כן מתחברים אתם עדיין רבים ואם אותו אחד יבגוד בכם איכשהו לא תתראו אותי לעולם.