יש סיכוי סכוי קטן !
חִידוֹן
אתם ההגדרה של בן אדם טוב.. אתם אכפתים דאגנים ועושים הכל בישביל האושר של הבן האדם בלי רצון לתמורה מצידם.. אין אין אתם מה שניקרא אנשים עם כבוד.
יא מכוער/ת תתפל/י בעצמך!!!!!!!